Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Lugnet efter Stormen eller före...lugnet?

Av elenor Sognefors - 28 februari 2010 21:45

Så avrundar jag denna "stillsamma" helg och laddar för en ny vecka, som börjar luuugnt men som eskalerar framåt veckoslutet med utbildning i Hässleholm (men först filmning på torsdag) och sen direkt vidare till Sandefjord.

Ny klubb och nya människor (Sandefjord alltså) ska såklart bli riktigt kul!

Veckorna håller lite olika tempon och imorgon är det redan 1 Mars! Jag kan bara konstatrera att tiden går väldigt fort och massor händer! Det gäller att hinna njuta mellan varven och det gör jag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elenor Sognefors - 6 maj 2010 22:28

Oj dagarna och veckorna går så fort, jag hinner knappt med...   Haft ett par hektiska veckor men väldigt roliga, det känns som jag börjar komma in i mitt "nya" arbete, eftersom tiden går:) Ställer klockan på "väldigt tidigt" för att resa till R...

Av elenor Sognefors - 27 april 2010 17:55

   Ställer klockan "tidigt" för att resa till Puls Sandefjord/Norge imorgon. Det ska bli riktigt spännande och se hur det ser ut nu när klubben är köpt och allt börjat rulla igång :) På agendan står en hel radda av saker; kurs för inspiratörerna,...

Av elenor Sognefors - 19 april 2010 19:50

         Jennie i "Slow Motion"   Nu är första dagen avklarad och det har gått mycket bra!Stort TACK till Jennie Österberg. ...

Av elenor Sognefors - 18 april 2010 18:36

Jag kan ju förstås inte avslöja allt, men visst ska du få ett smakprov av de klasser som ska spelas in under måndag och tisdag   Här kommer några låtar ifrån respektive klass :Dansa Zamba = http://www.youtube.com/watch?v=XAFuE7qwIcY "Vilken av...

Av elenor Sognefors - 17 april 2010 16:24

Inom kort så kommer Du kunna titta in på Meny Träning´s egna hemsida   ...

Presentation


Meny Träning -
30 minuter
Träning i grupp
"Det ska vara enkelt att få en rolig träning"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

"What´s on your mind"


Ovido - Quiz & Flashcards